Monday, April 19, 2010

My Students


Mereka bakal bergelar graduan tidak lama lagi. Lazimnya setiap hujung semester para pelajar akan bergembira mengambil gambar pada hari terakhir kelas. Bagi saya, gambar ini lain dari yang lain. Saya gembira dan teruja kerana mula mendidik mereka pada semester ke 4 (MAF 410), kemudiannya semester ke 6 (AIS 510) dan setelah mereka pulang daripada latihan industri iaitu semester ke 8 (AIS 630). Gembira melihat bagaimana mereka berubah dari remaja hingga dewasa. Jika di semester 4 & 6 mereka kurang keyakinan diri, latihan praktik 6 bulan banyak mengubah kehidupan mereka. SYABAS diucapkan dan semoga mereka sentiasa berjaya & berada dalam rahmat Allah swt.

4 comments:

Anonymous said...

Yup,saya setuju dengan puan. Latihan industri banyak mengubah saya dan rakan-rakan dari segi attitude dan disiplin diri berbanding sebelum latihan industri dilakukan.

Ms Shanaz said...

tq puan atas sgala tunjuk ajar puan.. kami xkn lupakn puan! :)

md nor said...

hurm nape sya x de juga dlm pic tue huhuhu
edit la puan pic tue....
or take pic laen ke...
md nor

Anonymous said...

Hmm... saya tengah tunggu sesape nak e-mail gambar kelas untuk diupload...

Pn Intan