Friday, January 15, 2010

5 Gold Medals





Alhamdulillah, 5 pingat emas dan satu penerbitan Impact Factor (ISI) membuka lembaran tahun baru 2010. Tahniah kepada pelajar-pelajar saya yang berjaya menyumbangkan 2 pingat emas kepada Fakulti dan ARI. Tak sia-sia saya paksa mereka cipta accounting games. Mereka sungguh kreatif dan pandai pula explain pada judges. Sebelum pertandingan, saya cuma briefing mereka tentang cara-cara untuk menang, strategi dan teknik. Pada sesi judging, saya membiarkan mereka memberi penerangan dan hanya memerhati dari jauh. Biar mereka belajar.... Hasilnya.. 2 pingat emas dalam genggaman. Tahniah!!!!

Tahniah juga PM Dr. Asmah, partner baru dalam invention innovation. PM Dr. Asmah berusaha dengan gigih. Hasilnya, juga satu pingat emas. saya doakan semoga kelima-lima produk tersebut berjaya di peringkat Kebangsaan dan Luar negara.

No comments: