Thursday, October 9, 2008

Aidilfitri 2008 - Part 2


Apa yang menarik??
1. Nureen nangis kerana ingatkan studio gambar itu adalah bilik Dr. (he..he.. ada bad experience dgn Dr.)
2. Berkali-kali tokeh kedai tu pusing kepala syafiq, at last syafiq dengan gayanya tersendiri
3. Baju pak jang & mak jang tak match langsung dek kerana jalan jam... tak sempat nak balik rumah tukar baju, so pak jang pinjam baju abah dia (macam sarung nangka pun ada...)
4. Luqman juga yang comel.... he..he..

2 comments:

Anonymous said...

Siapa pak jang, siapa nureen, siapa shafiq???....

Balkish said...

mak jang ni terorr lah...hehe