Tuesday, April 1, 2008

Coming Soon... ITEX 2008

Penyelidik 2 sejoli...
IID 2008 baru sahaja berakhir. Ramai yang tertanya-tanya... ke mana selepas ini?? For those yang first time masuk competition, memang betul-betul bersemangat. Ada yang dah berimaginasi akan ke luar negara.... Komen saya..... Bagus!!! sentiasa berpandangan jauh....
Hari ini terungkai segalanya.... Pagi tadi saya menerima e-mail dari zaini irdc, semua pemenang pingat emas akan ke ITEX 2008 di KLCC pada 9-11 mei nanti. ITEX adalah pertandingan rekacipa mirip Geneva cuma ianya diadakan di Malaysia. ITEX juga bertaraf International kerana disertai oleh negara-negara luar seperti Rusia, Korea dll. Pada tahun lepas, saya tidak menyertai ITEX namun saya dan Zaidi dilantik oleh Malaysian Invention & Design Society sebagai panel hakim. Baru-baru ini juga kami mendapat tawaran menjadi hakim sekali lagi namun, penyertaan saya sebagai researcher, menyebabkan tawaran tersebut terpaksa ditolak.
Semoga UiTM akan berjaya dengan cemerlang sekali lagi di ITEX 2008.




1 comment:

manmoncang said...

tahniah. harap boleh jadi hebat seperti Dr.