Friday, November 16, 2007

Nureen Jazlina...

Nureen & Abah

A visit by Mak Pah & Teh E
Nureen Jazlina anak saudara saya yang ke 5. Nureen baru pulang dari UK pada bulan September yang lalu. Namanya menjadi agak glamour lantaran kes Nurin Jazlin. Ketika saya bertanya-tanya kepada tuan punya nursery berhampiran dengan rumah saya di shah alam untuk memasukkan Nureen di situ setelah dia pulang, mereka menjerit bila saya memberitahu namanya Nureen Jazlina (lepas tu terus cakap jaga dia baik-baik). Baru-baru ini Nureen di serang demam panas hingga di masukkan ke Sunway Medical Centre. Apabila nurse-nurse disitu tahu namanya Nureen Jazlina, mereka semua berpesan... jaga dia baik-baik... Bagi saya, tak kisahlah apa jua namanya, semua kanak-kanak harus diawasi dgn baik oleh ibu-bapa & orang dewasa.

No comments: